۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

سهرابی خبر داد:

1000 نفر در همایش جوانان مساجد و محلات لرستان ثبت نام کردند

1000 نفر در همایش جوانان مساجد و محلات لرستان ثبت نام کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان از ثبت نام بیش از هزار جوان لرستانی در این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان سهرابی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات لرستان در این رابطه اظهار داشت: مطابق آخرین آمار بیش از هزار نفر در سایت همایش جوانان مساجد و محلات لرستان ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به استقبال از کمیسیون تخصصی فرهنگی همایش عنوان کرد: 415 نفر از جوانان ثبت نامی برای حضور در کمیسیون تخصصی فرهنگی درخواست داده اند.

سهرابی ادامه داد: همچنین 275 نفر از جوانان برای شرکت در کمیسیون تخصصی اجتماعی، 171 نفر برای حضور در کمیسیون تخصصی آسیب ها و تهدیدها و 132 نفر برای شرکت در کمیسیون تخصصی علمی متقاضی شده اند.

وی همچنین از گردآوری سوالات جوانان لرستانی از طریق سایت همایش خبر داد و بیان داشت: تاکنون بیش از 700 سوال از سوی جوانان برای طرح در کمیسیونهای تخصصی ارائه شده است.

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان ادامه داد: علاوه بر این تعداد سوال که از طریق سایت همایش گردآوری شده، تعدادی سوال دیگر نیز از نشست های محله ای نماینده ولی فقیه در لرستان و همچنین گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان احصا شده است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه های نظام محسوب می شوند اظهار داشت: در این راستا باید همواره توجه ویژه ای به این قشر در حوزه های مختلف داشته باشیم.

سهرابی با اشاره به ابتکار مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در برگزاری این همایش بیان داشت: فعالیت این مجمع با هدایت و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در لرستان زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه های مختلف را فراهم آورده است.

دبیر همایش جوانان مساجد و محلات لرستان با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از ابتکارات ارزشمند در این حوزه بوده است، افزود: در قالب این مجمع جوانان متعهد، خلاق و ارزشی گرد هم آمده تا در مسیر تبیین منویات رهبری در حوزه جوانان گام بردارند.

سهرابی در پایان با تقدیر و تشکر از اعضای مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان و جوان یاوران عضو مجمع، رابطین مساجد و محلات، دانشجویان و اصحاب رسانه استان گفت: جا دارد که از دستگاههایی چون اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، دانشگاه پیام نور لرستان، دانشگاه لرستان، شهرداری خرم آباد و دیگر دستگاههایی که برای برگزاری این همایش به ما کمک کردند تقدیر و تشکر داشته باشم.

کد خبر 2242746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha